Hledáš skútrovýho borca, co umí pořádně zatnout svaly? Možná už znáš mýho bráchu Voge SR1. Je to celkem fešák, ale trochu konzerva. Mimo asfalt je krapet nesvůj. To já jsem z jinýho těsta – z toho crossoverovýho. Offroadu se proto rozhodopádně nebojím. Naopak! Je to můj živel.
Limity? Neznám. Tak si pojeď užít dobrodrůžo na trailu. Můj motor s objemem 125 kubíků a výkonem 8,5 kW zvládne i záludnější terén. Nekecám. Stačí to na pořádný bavendo. Záleží jen na tvý odvaze. Můj trubkovej ocelovej rám toho vydrží hodně a podvozek se postará o tvý pohodlí. Jasně, Pamír spolu nezdoláme, ale do sousední vesnice profrčíš po polňačkách jak na dakarce.
Že chceš být ve městě za elegána? Není problém. Zvládám i kultivovanou jízdu na silnicích. Navíc mám sofistikovaný (jakože vymakaný) systémy aktivní bezpečnosti s nezávislým dvoukanálovým ABS, vypínatelnou kontrolou trakce TCS a výstrahou nouzovýho brždění ESS. Bral bys plexi? Jasná věc! Navíc elektricky nastavitelný – to ti v mý kategorii nikdo jinej nedá.
Navrch se můžeš těšit na bezklíčkový startování, vobří LCD přístrojovku, full LED osvětlení a přední kameru s HD rozlišením 1080p. Díky ní všem hravě ukážeš, co všecko jsme spolu zvládli.
Seš člověk 21. století? Vítej na palubě! Chytrej mobil si snadno propojíš s mým displejem. Krom přehledu hovorů a dalších notifikací díky tomu získáš taky turn by turn GPS navigaci. Samože všecko barevně a s pořádnou kupou užitečnejch dat, který ještě umocněj tvůj pocit z bezva jízdy.
Zkrátka si zapiš za uši tohle: S Voge SR1 ADV máš na dosah ruky město, kopce i terén! Pohodlíčko, mega výbavička, sporťáckej vzhled a svižnost – to žádnej můj konkurent nenabídne. Přestaň se rozhodovat mezi funkčností a zábavou. Se mnou máš oboje!
✓ Stačí ti na mě obyčejný Béčko.
✓ Nejsem žádnej nenasyta. Spokojím se s 2,5 litry na sto kilásků. Takže na pumpařku moc nemrkej, se mnou ji nebudeš vídat moc často.
✓ Spojka, převodovka... Zapomeň! Kvalty si řadím sám. Ty řešíš jen plyn a brzdy.
✓ Bezklíčkový startování
✓ Dvoukanálový ABS
✓ Kontrola trakce TCS
✓ Upozornění na nouzový brždění ESS
✓ Moderní LED osvětlení
✓ 7palcová LCD přístrojovka
✓ Pohodlný sedlo sešitý nepromokavejma švama
✓ Elektricky nastavitelný plexi
✓ Boční přihrádku s USB zásuvkou
✓ Bluetooth párování s mobilem a jednoduchou navigaci
✓ Středovej i boční stojan
✓ Plynový tlumiče s prodlouženým zdvihem
✓ A hlavně… Přední kameru v HD rozlišení! Svou krasojízdu snadno zvěčníš na SD kartu.
No ukaž mi jinej stroj v mý kategorii, kterej to má! Tohle všecko dostaneš v základu! Bez doplatků. Hned.
Objem motoru | 124,9 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 8,5 kW (11,6 Ps) / 8500 rpm |
Maximální kroutící moment | 11 Nm / 6500 rpm |
Kompresní poměr | 11:1 |
Sekundární pohon | řemenem |
Převodovka | bezestupňový variátor |
Starter | elektrický (bezklíčkové startování) |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5 |
Emise CO2 | 84 g/km |
Systém dávkování paliva | EFI |
Objem nádrže | 8 litrů |
Spotřeba paliva | 2,7 l/100 km |
Maximální rychlost | 97 km/hod |
Přední odpružení | teleskopická hydraulická vidlice o ø 31 mm a zdvihem 93 mm |
Zadní odpružení | 2 x hydraulický tlumič. Zdvih 103 mm |
Přední pneu | 110/70-R14 |
Zadní pneu | 130/70-R13 |
Přední brzdy | dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 240 mm) |
Zadní brzdy | jednopístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 220 mm) |
ABS | ano - antiblokovací systém |
TCS | ano - systém kontroly trakce |
ESS | ano - výstražný systém nouzového brzdění |
Rozměry (D׊×V) | 1930 x 770 x 1300 mm |
Pohotovostní hmotnost | 134 kg |
Výška sedadla | 810 mm |
Tabulka velikostí |