Zařazeno v kategoriích: Řetězové sady EK a JT
Řetěz 525 SRX2
Ve střední třídě řetězů do 900 ccm je 525 SRX zajímavý především tím, že má jako jediný na trhu ZST (samozřejmě kromě typu MVXZ).
Typické motorky: BMW F800 GS, Honda VT 750 Shadow, Yamaha FZ8, Honda CBR 600F
Řada SRX
Nejpoužívanější řetězy prakticky pro všechny motorky. Klasická střední třída, ze které si vybere prakticky každý, prakticky pro každou motorku, včetně závodních mašin, čtyřkolek. Má QX kroužek, ZST technologii. Dělá se v rozměrech 520, 525, 530. Takže ho nedáte akorát na malý “prdlavky”, ale pro ty by byl stejně zbytečně kvalitní, a pak na druhou stranu motorky s objemem nad 1 000 ccm. A je ve spoustě barevných provedení.
Informace o výrobci řetězů - EK
Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.
Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.
EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.
Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.
Ocelová kolečka a rozety JT
Ocelové rozety vyrábí JT pouze z té nej C49 vysokouhlíkové oceli a přední kola jsou z chrommolybdenové oceli.
Informace o výrobci řetězových kol - JT sprockets
JT Sprockets je leader na trhu s kolečky a rozetami, který prodává více zboží než všichni ostatní výrobci dohromady. Má k tomu moderní továrnu plnou CNC strojů, které zpracovávají ty top materiály, jaké se používají. A mají jich hodně. Prakticky na jakoukoli motorku či čtyřkolku.
Výrobce | EK + JT |
Řetězové kolečko | JTF 296-15 |
Řetězová rozeta | JTR 300-47 |
Řetěz | 525 SRX2 |
Počet článků řetězu | 118 |
Originální počet článků řetězu | 118 |
Typ spojky EK řetězu | Nýtovací MLJ |
Originální počet zubů | ANO |