Jsem šelma, na který profrčíš i tou nejbrutálnější divočinou. Proti srsti mi ale není ani jízda na pohodku – třeba když budeš chtít vyvenčit svou samičku. Na to mi s prstem v nose stačí jen zadní běhy. Ale když přijde na věc, roztočím taky ty přední a vydrápu se na vršek i tý nejstrmější rokle.
Už první jízda zažehne v očích okolních čumilů plameny neskonalýho obdivu a pasuje tě do role neohroženýho vůdce čtyřkolkový smečky. Kdykoliv tě lidi zmerčí, budou si hned špitat: „Á, čtyřkolkovej alfa samec si značkuje revír.“ A že je sakra velkej! Do nádrže totiž dostaneš celejch 21 litrů benálu. A to je šťávy klidně na 300 kilásků.
Pod kapotou mi buší vyspělej jednobuch s objemem 686 kubíků. Vyrábíme ho sdílenou technologií s BMW. Tahle obří fabrika Bé-eM-Wé nám věří natolik, že si u nás nechává dělat nejen motory, ale taky sakumprásk některý mašiny a skútry.
Řazení mám návykově snadný. Kvalty přehodíš, než bys řekl VLK. A hlavně! Nemusíš přitom stát na brzdě. I když budeš jezdit jako dobytek, můj variátor to s tebou vydrží o třetinu dýl, než je obvyklý. Díky uzamykatelnýmu předku nestáhnu vocas před sebevětší výzvou.
Taky elektriku mám jak z učebnice. Statickej proud držím pod 1 mA. To dokáže jen jediný procento konkurenčních strojů! Co z toho? Okamžitě mě nastartuješ i po dlouhodobým uskladnění. Klíďo i po půl roce. Už v základu jsem fakt EPeSní kus s elektro posilovačem řízení, díky kterýmu pošetříš bicáky na vopravdickou práci.
Za řidítkama si budeš připadat jako v kokpitu. Na digitálním displeji krásně uvidíš veškerý info o mý kondici i stylu tvý jízdy. Pomocí blů-tůčka navíc vcukuletu spáruješ telefon, a tak budeš mít na očích echo o příchozích hovorech.
Vo můj spodek pečuje spešl ochranná deska. Vo ten tvůj se postarají extrémně pohodlný sedačky. Na Vlkovi prostě tvoje zádel vlka nechytne! A když už jsme u těch intimností, tak moje koule utáhne až 800 kilo. Takže do vozejku můžeš naházet pořádnej náklad nebo převážet celou smečku pomocníků.
Zasek‘ jsem dráp do tvý zvědavosti? Přijeď testnout, jak řve motor čtyřkolkovýho alfa samce! Třeba do mýho doupěte.
A neváhej, jsem teď do konce listopadu o 20 táců levnější a ještě ke mě dostaneš origo zadní box a duralovej kryt podvozku v ceně dalších 20 tisíc uplně zadáčo. A platí tu kdo dřív přijde, ten dřív mele. Zásoby nejsou nekonečný a 40 000 Kč jen tak nenajdeš.
Objem motoru | 686 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm |
Maximální kroutící moment | 66 Nm / 4 500 rpm |
Sekundární pohon | 4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu |
Převodovka | automat / variátor - L / H / N / R / P |
Startér | elektrický |
Chlazení | vodou a olejem |
Emisní norma | EURO 4 |
Systém dávkování paliva | EFI Bosch |
Objem nádrže | 21 litrů |
Maximální rychlost | 60 km/h, (offroad) 100 km/h |
Homologace | T3b |
Tažné zařízení | ano (zapsané v TP na 800 kg) |
EPS-Elektrický posilovač řízení | ano |
Elektrický naviják | ano, 3 000 liber |
Přední odpružení | 2x plynokapalinový tlumič s nastavitelnou pružinou |
Zadní odpružení | 2x plynokapalinový tlumič s nastavitelnou pružinou |
Přední pneu | 25x8-12 |
Zadní pneu | 25x10-12 |
Přední brzdy | 2x hydraulická brzda s děrovaným kotoučem (ø 210 mm) |
Zadní brzdy | 2x hydraulická brzda s děrovaným kotoučem (ø 210 mm) |
Rozměry (D׊×V) | 2 040 x 1 190 x 1250 mm / MAX 2 220 x 1 190 x 1 350 mm |
Pohotovostní hmotnost | 392 kg / MAX 410 kg |
Výška sedadla | 910 mm |
Světlá výška | 280 mm |
EPS (elektrický posilovač řízení), 12″ alu kola, 2x 12V zásuvka (zapalovač + USB), zámek řízení integrovaný ve spínací skříňce, voděodolný kastlík v předním blatníku a v zadní části čtyřkolky, homologované tažné zařízení s el. zásuvkou na neskutečných 800kg, silný elektrický naviják 3000LBS, kryty rukou, ochranné lemy blatníků, přídavné sedadlo s opěradlem a madly pro spolujezdce (u prodloužené verze MAX), přepínání pohonu 2×4/4×4 + uzávěrka předního diferenciálu, přední ochranný rám s plastovým krytím, přední i zadní nosič s možností naložit až 80 kg na každý z nich, full LED dynamické přední a zadní směrovky integrované do předních i zadních světel
MODEL | VERZE | BARVA | CENA |
XWOLF 700i EPS | krátká | černá, oranžovo-černá, modrá matná | 189 990 Kč |
XWOLF 700i MAX EPS | prodloužená | černá, oranžovo-černá, modrá matná | 199 990 Kč |
Zadní originální box XWolf 700 | není potřeba žádných úprav ani vrtání | Nyní v akci spolu s nákupen čtyřkolky 0 Kč |
Přední originální box XWolf 700 | není potřeba žádných úprav ani vrtání | 5 490 Kč |
Duralový kryt podvozku a ramen | dokonalá ochrana spodku čtyřkolky (Výrobce IRON BALTIC - Estonsko) | Nyní v akci spolu s nákupen čtyřkolky 0 Kč |