Benelli opět vytvořilo jedinečný motocykl
Přednosti:
Designový výfuk s katalyzátorem
Moderní a vyvážený design výfuku s katalyzátorem dokonale zapadá do celkových linií motocyklu.
Brzdový systém Brembo
Dvojitý polo-plovoucí kotouč přední brzdy o průměru 320 mm se čtyřpístkovým radiálním monoblokovým třmenem a zadní kotouč o průměru 260 mm s dvoupístkovým třmenem zajišťují maximální bezpečnost v jakýchkoli podmínkách
Pohodlí obou jezdců
Kvalitně zpracované sedadlo dokonale ladí s celkovými liniemi stroje a zajišťuje maximální pohodlí řidiče i spolujezdce.
Přístrojová deska v novém Designu
Inovovaná přístrojová deska s nejnovějšími TFT technologiemi vyniká svým moderním a autentickým designem.
Srdce s excelentním výkonem
Bijící srdce představuje spolehlivý a reaktivní kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec o výkonu 56 kW (76,2 HP) při 8.500 ot./min a točivým momentem 67 Nm při 6.500 ot./min, se 4 ventily na válec a dvojitým časováním vačkové hřídele o zdvihovém objemu 754 ccm.
Více informacíZařazeno v kategoriích: Benelli
Benelli opět vytvořilo jedinečný motocykl
DESIGN
Nezaměnitelná DNA, která odlišuje motocykly řady Benelli Leoncino od všech jiných motocyklů nachází svou nejkonkrétnější evoluci v novém Benelli Leoncino 800.
Benelli Leoncino s autentickým stylem, vyznačující se vyváženým mixem klasického a moderního stylu, který nachází své maximum díky novému motoru o objemu 754 ccm, nejpokročilejším v řadě Benelli.
U modelu Leoncino 800 jsou tvary tvrdší a výraznější , čímž se zvyšuje jeho síla a dynamika: v čisté eleganci svých linií a modernosti svého stylu dokáže tento motocykl vyjádřit veškerou svou podstatu a jedinečnost, přičemž si zachovává to, co jsou ikonickými prvky řady Leoncino. Vlastně i ve verzi 800 ccm najdeme stylistický prvek oblouku, který je patrný jak na předním světlometu, tak na nádrži a udržuje rodinný pocit ke všem dalším modelům řady Leoncino .
MOTOR
Bijícím srdcem Benelli Leoncina 800 je kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválcový motor o objemu 754 ccm; s výkonem 76,2 HP (56 kW) při 8500 ot./min a točivým momentem 67 Nm (6,8 kgm) při 6500 ot./min.
Dvojité časování vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, stejně jako dvojité tělo škrticí klapky o průměru 43 mm, mokrá anti-hoppingová spojka a kazetová 6stupňová převodovka znamená že jde o moderní a spolehlivý agregát .
PODVOZEK
Rám je úplně nový tuhý příhradový trubkový , který perfektně ladí s designem a zároveň zajišťuje snadnou a svižnou ovladatelnost na silnici bez ohledu na dovednosti jezdce, aniž by byla dotčena absolutně zábavný jízdní projev motocyklu .
Odpružení tvoří přední upside-down vidlice o průměru 50 mm, zárukou pohodlí, stability a efektivity po celém zdvihu 130 mm.
Zadní kolo je odpruženo centrálním nastavitelným tlumičem s regulací pružiny , útlumu i odskoku .
Brzdový systém je mimořádně bezpečný - vpředu dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm a čtyřpístkové radiální třmeny a vzadu kotouč o průměru 260 mm s dvoupístkovým třmenem.
Kola s disky z lehké slitiny přední 120/70-17 a zadní kolo 180/55-17.
Péče o detaily a originální materiály jsou charakteristickými znaky Benelli Leoncino 800. Šikmá a moderně vyhlížející nádrž je vyrobena z oceli a nese logo Benelli, jak velí tradice. Nádrž má pozoruhodnou kapacitu 15 l a podtrhuje svalnatost tohoto motocyklu.
Přední světlomet, je zároveň důležitým desingovým prvkem , který slučuje všechny aktuální modely Benelli Leončino /125,250,500,800ccm / , je u Benelli Leoncino 800 plně LED s autentickým a sofistikovaným designem, zvýrazněným obloukem a logem Benelli Leoncino uprostřed.
Tato verze obsahuje palubní přístroje TFT nejnovější technologie .
Sedadlo zajišťuje maximální pohodlí pro jezdce i spolujezdce; navíc dokonale ladí s celkovými liniemi motocyklu, podobně jako moderní a vyvážený design výfuku.
Lvíček / logo továrny Benelli / má zvláštní místo, hrdě stojící na předním blatníku, jako na našich historických motocyklech a ostatních současných strojích řady Leoncino.
Pro rozšíření nabídky a zajištění většího výběru bude později možnost volitelné výbavy Marzocchi a brzdovým systémem Brembo.
Motocykl si lze objednat ve verzi 35Kw s možností pozdějšího rozšíření na plný výkon a to i se zápisem změny do technického průkazu .
Technické informace:
Typ motoru:: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC |
Vrtání x zdvih:: | 88 mm x 62 mm |
Zdvihový objem:: | 754 ccm |
Kompresní poměr:: | 11,5 : 1 |
Maximální výkon:: | 56 kW (76,2 Cv ) při 8.500 ot./min. |
Max. točivý moment:: | 67 Nm (6,8 kgm) při 6.500 ot./min. |
Startování motoru:: | Elektrický startér |
Převodovka:: | 6stupňová |
Sekundární převod:: | Řetězem |
Rozměry (D x Š x V):: | 2.140 x 870 x 1.160 mm |
Rozvor:: | 1.460 mm |
Výška sedla:: | 805 mm |
Objem nádrže:: | 15 l, rezerva 3l |
Pneumatika - přední:: | 120/70 - ZR17 – M/C 58W |
Pneumatika - zadní:: | 180/55 - ZR17 – M/C 73W |
Odpružení - přední:: | Nastavitelná Upside-down vidlice o průměru 50 mm , zdvih 130MM |
Odpružení zadní:: | Nastavitelný monoschock |
Brzda - přední:: | Dvojitý polo-plovoucí kotouč o průměru 320 mm, radiální třmen se 4 pístky a ABS |
Brzda - zadní:: | Kotouč o průměru 260 mm se dvěma pístky a ABS |
Pohotovostní hmotnost:: | 222 kg |
spotřeba : | 4,9l/100 km |
svíčky : | NGK CR8E |
Tabulka velikostí |