Novinka v prémiové kvalitě, Loncin XWolf 300i - bezkonkurenční čtyřkolka ve své kategorii.
V jednoduchosti je síla. Řekly si chytrý vývojářský hlavy v Loncinu a stvořily MĚ. Nejsem žádnej závoďák. A ani jim bejt nemám. Vod závodění jsou tu mí kolegáčci. Jsem bezva parťák pro čtyřkolkový nováčky, nenáročný cestovatele nebo příležitostný pracanty.
Mládežníky pobavím, tátovi píchnu s prací, mámu hodím na nákup a prarodiče odvezu na ryby nebo na houby. Jsem prostě vícegenerační čtyřkolková kára. Dostaneš ke mně i techničák, takže mi můžeš nacvaknout SPZ a vyrazit ofiko na silnice. Anebo za mě zapřáhneš vozejk a odvezem spolu i stokilovej náklad.
Tohle všechno zvládnu díky úspornýmu 176kubíkovýmu motoru s karbošem. Tucet koní roztáčí zadní kola pomocí řetězu. Místo pokynů Hijé! nebo Prrr! si šoférování pohodlně ošéfuješ pomocí automatický převodovky s variátorem a třech brzdovejch kotoučů. Trojka je bezva číslo, takže mám i 3 tlumiče, který spolehlivě filtrujou nerovnosti. A protože mě vymýšlela hlava pomazaná, o ramena se mi starají maznice, který prodlužujou životnost celýho podvozku.
Jsem líbivá mašina, co se neztratí v davu. Mám moderní ostrý křivky. Předek i zadek mi zdobí LEDkový kukadla a nosiče mi ohákli do plastovejch krytů. Kabátek mám buď černej, nebo stříbrnej. Oba v matným lakování, což je jinak výsada vyšších modelů. No, prostě jsem dost šmrncovní čtyřkolka pro pubertální dceru, chlapáckýho hospodáře i dědu rybáře.
Pomůžu ti kolem baráku a k tomu ti naservíruju i spoustu zábavy. Díky tomu, že jsem lehký dvoukilo, mě zvládne i malý dítě.
Dáme ti sice záruku „jen“ na 3 roky, ale bez dovětků někde pod čarou, sotva viditelnejma písmenkama. Je nám fuk, jestli jsi první nebo pátej majitel, ba dokonce s.r.o.. Za tohle všechno chceme jenom tvojí recenzi, když si dvoukilo koupíš. Za kladnou budem rádi a zápornou před náma určitě netaj. Taková nás posune zase o kus dál.
Objem motoru | 176 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 8,7 kW (11,8 Ps) / 7 500 rpm |
Maximální kroutící moment | 11,8 Nm / 6 000 rpm |
Sekundární pohon | 2x4, řetězem |
Převodovka | automat / variátor, tři rychlosti - F / N / R |
Startér | elektrický |
Chlazení | vzduchem |
Emisní norma | EURO 4 |
Systém dávkování paliva | karburátor |
Objem nádrže | 9 litrů |
Maximální rychlost | 58 km/h |
Homologace |
T3b (žlutá registrační značka), možno řídit s řidičským oprávněním sk. B |
Tažné zařízení | ano (zapsané v TP na 100 kg) |
EPS-Elektrický posilovač řízení | ne |
Elektrický naviják | ne |
Přední odpružení | A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou |
Zadní odpružení | kyvná náprava s hydraulickým tlumičem a nastavitelnou pružinou |
Přední pneu | 22x7-10 |
Zadní pneu | 22x10-10 |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
Zadní brzdy | 1x hydraulická kotoučová |
Rozměry (D׊×V) | 1 775 x 1 030 x 1 060 mm |
Pohotovostní hmotnost | 288 kg |
Výška sedadla | 820 mm |
Světlá výška | 250 mm |